fredag 4. februar 2011

Potetlefser og parmesan

Kjøkkenet på SFO/AKS er under ombygging noe som gjør at storesøster skal ha med 2 matpakker hver dag, så nå er jeg oppe i 22 matpakker pr uke hvis man ser bort ifra de vi lager i helgene.....
Det blir mye det samme, men så tenkte jeg på min egen skolekarriere. Jeg smurte matpakkene selv og vareiert nok ikke så veldig mye, men ihvertfall litt mer enn min venninne som hadde brunost på de to brødskivene sine hver dag i 12 år! (Ok, skal ikke overdrive, jeg så hun hadde leverpostei på brødskiva en gang i 9.klasse)


Matpakketips 4:
  • Ei brødskive med snøfrisk
  • Ei potetlefse med brunost
  • Ei potetlefste med smør, sukker og kanel (det er fredag i dag)
  • Tre skiver parmesan
  • Ei klementin
  • Et halvt eple
  • Noen druer
I tillegg har hun skolemelk og skolefrukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du har lyst til å kommentere.
Det ble dessverre så mye spam-kommentarer at jeg må sette på ordbekreftelse, håper det ikke er for irriterende.
Takk.