søndag 18. mars 2012

OurGroceries - app



For å holde orden på handlelister bruker gubben og jeg appen OurGroceries.
Det er mye større sjanse for at vi husker å ta med mobilen til butikken enn at vi husker en handlelapp, i tillegg kan den som ikke drar på handling oppdatere lista mens handlingen pågår. (På en annen side kan jeg overvåke gubben, jeg sjekker hvor mange ting som står igjen på lista og vet nøyaktig hvor langt han har kommet på handleturen).

Vi lager forskjellige handlelister og kan hver for oss legge inn ting. Den kan også oppdateres via PC. Handlelisten er uavhengig av butikk og man kan bruke den til hva som helst av lister, ikke bare begrenset til matvarer.

Flere bilder av hvordan den fungerer kan du se her (iPhoneversjonen).


Bildene er ærlig og redelig rappet fra http://www.ourgroceries.com/ og jeg er sørgelig lite sponset.

1 kommentar:

  1. Schmart! Du burde blitt sponset for denne ;) Jeg fikk lyst på den av å lese det!

    Det virket fryktelig lurt!

    SvarSlett

Hyggelig at du har lyst til å kommentere.
Det ble dessverre så mye spam-kommentarer at jeg må sette på ordbekreftelse, håper det ikke er for irriterende.
Takk.