fredag 17. desember 2010

Award


Jeg har fått en hyggelig award fra Julie fra den fine bloggen Noe godt på bordet, tusen takk, det var kjempekoselig!

I forbindelse med denne awarden skal man skrive tre ting man liker og siden dette er en matblogg så blir det mine tre mat søte favoritter:
- jeg er veldig glad i dyr sjokolade
- en av mine favorittdesserter er riskrem
- min favorittkake er verdens beste/kvæfjordkaka

Jeg sender awarden videre til Therese og bloggen Smatt og til Ingvilds matblogg.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, du er en av vinnerene i blogglotteriet mitt! Ta en titt her for å se hva du har vunnet: http://trineblogg.blogspot.com/2010/12/trekning-gavedryss-del-ii.html

    Fint om du sender navn og adresse så snart som mulig slik at jeg kan få ekspedert ut premiene samlet så snart som mulig.

    Trine ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har måttet slette en hyggelig kommentar fra Therese her pga stygge advarsler om virus. Så det er ikke fordi jeg ikke liker kommentarene hennes. :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du har lyst til å kommentere.
Det ble dessverre så mye spam-kommentarer at jeg må sette på ordbekreftelse, håper det ikke er for irriterende.
Takk.