søndag 10. april 2011

Fiskepinnegrill

Tur med grilling i barnehagen. Jeg vet lillesøster liker pølser godt, men jeg synes det kan være greit med variasjon, så da blir det fiskepinner i stedet. Og har man vafler i helga så blir det vafler i matpakken på mandag også (de inneholder riktignok litt grovt mel og havregryn).


Matpakketips 9:
  • 2 fiskepinner pakket i folie. Jeg steker dem i panna og avkjøler dem før jeg pakker dem inn.
  • 4 hjerter vaffel med brunost
  • 1 brødskive med smøreost - skalken for den er visstnok best
  • 1/2 eple
  • en liten drueklase
  • liten termos med varm solbærsaft

Nåja, da jeg pakket ut matboksen etter turen så lå det ei halv pølse oppi der, så hun hadde tydeligvis klaget sin pølseløse nød til noen :-)

2 kommentarer:

  1. Haha, pølsesavnet har nok vært stort det ja... ;)

    SvarSlett
  2. Garnkurven, aka Smakebiten... ;)

    SvarSlett

Hyggelig at du har lyst til å kommentere.
Det ble dessverre så mye spam-kommentarer at jeg må sette på ordbekreftelse, håper det ikke er for irriterende.
Takk.